Sé vóila !

-- Datum: 2010-02-01 | Tid:21:12:22
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej



Haha, hade fått den här frågan för ganska längesen men har missat den totalt. Jag Carina är skit dålig när det gäller kommentarer. Men självklart kan jag förklara hur man gör. Men varnar er i förväg att jag är hemskt dålig på att förklara. Now heres the manual, hehe;

Först kopierar du koden på den videon du vill ha och sedan går du in på bloggen och ändrar redigerare på ditt nya inlägg.



Sedan klistrar du in din kod som vanligt. Sedan är det bara att ändra på din bredd(width) och höjd(height) inne i koden beroende på hur brett eller högt du vill ha det.



Sen vóila! Så får du ett liknande resultat som mig. Jag brukar ändra min höjd(height) till 25 och bredden(width) beroende på hur brett jag vill att det ska vara. Ja ni förstår. Såhär blir slutresultatet;

- Carina ♥




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--