I'm a 100 years old

-- Datum: 2010-01-12 | Tid:21:48:29
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

          21.21 någon tänker på mig!   ♥

Okej, vad har jag gjort sen förra inlägget? Nothing. Käkade som jag skrev att jag skulle göra men sen var det no shit som gällde. Haha, tittade i alla fall på "Halv åtta hos mig". Ibland kan de vara så jävla roliga, haha. Skrev förut att jag skulle titta på "Pay it forward" men det har jag uppenbarligen inte gjort. Får se om jag orkar sätta på den snart ändå. Även om jag ska upp skita tidigt imorn. Hmm .. Blev sugen på chokladbollar nu. Det blir köket igen, C ya !

Haha, det tar typ en halvtimme för mig att skriva ett inlägg .. Och tydligen är jag född 1892 :)



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--