"Keyword: "något litet" "

-- Datum: 2010-01-27 | Tid:18:56:29
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: Stressad
Lyssnar på: Justin Bieber ft. Ludacris - Baby


Seriöst, jag dog av garv. Men min mamma var helt allvarlig...


Som några kanske vet så är det snart nyår (Lunar New Year) och min familj ska då fira det som vanligt varje år hos några vi känner. Min mamma kommer inte hinna laga något inför festen eftersom hon ska jobba innan så hon bad mig fixa något. Aiight liksom, man kan väl baka något litet. Keyword:"något litet". Då tänkte jag fixa några chokladbollar och guess what she said? "Okej, bra. Runt 150 st borde räcka."
... O_o
Och där garvade jag på mig tills jag insåg att hon var helt seriös. Crap... Så nu har jag 150 st chokladbollar efter mig *haha*. Somebody say whoot?
- peace out.

PS.
Som jag hade trott, har sjuktont i hela min kropp tack vare igår. Asså det är frikkin' PAAAAAIN!



Kommentarer
Postat av: Carina

HAHAHAHAHAHA!!! Just holla om du vill ha hjälp med allt rullande ! :P <3

2010-01-27 @ 20:26:39
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--