checkered

-- Datum: 2010-06-03 | Tid:23:21:38
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


shortdress Cubus

Idag har det varit kaaaaaaaaaos, alltså allt från vad som hände under kemi-testet till efter skolan med A och M. Sista provet är i alla fall överstökat nu, HELL YEAH!, så nu har jag bara fysik-arbetet kvar och sen finito! Tänkte göra klart den imorgon men fick reda i eftermiddags att mitt första utspring för året är imorgon så ska rulla dit istället, nice nice ^__^ Får se om jag hinner göra klart den i alla fall.

Fick förresten reda på något idag som verkligen gjorde min dag, började typ skrika mitt under lektionen *hahaha* sjuktlänge sen jag fick den känslan, alltså ren glädje - så himla underbart.

- jessica.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--