de senaste dagarna...

-- Datum: 2010-06-03 | Tid:22:17:35
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

har du gått mig på nerverna så himla otroligt mycket. varje gång jag bara ser på dig så blir jag irriterad och har bara lust att banka huvudet mot något. jag tänker inte påstå att jag aldrig har gjort något fel för det har jag ju. en del av livet är gjord för att göra misstag men lär dig av dem. lär dig av dina misstag och försök inte upprepa det. du däremot har ett stort problem att fatta att du kommer till slut att inte ha någon kvar om du fortsätter såhär.

lär dig av dina misstag och sluta snacka skit. idag var det bara droppen för mig. honestly ser ingen anledning varför jag ska bry mig en så från och med nu - careface.

tack.

bestämde mig för att ta bort det här eftersom nja, fick redan ut det jag ville säga så mår bättre nu. ciao.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--