follow me, follow me

-- Datum: 2010-06-12 | Tid:23:39:25
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Då så allihopa, har bestämt mig för att skaffa tumblr nu. Håller fortfarande på att testa runt det lite så har fortfarande saker att lära mig om det men hittills är det rätt nice.

Har tänkt lite och vet inte om jag pallar med blogg.se mer, det har laggat så jäkla mycket för mig nuförtiden att jag tappar lusten att blogga här. Men vi får se, kommer annars att pendla lite mellan blogg.se och tumblr beroende på humör så jag kanske stannar kvar här i alla fall.

Men hursomhelst, jag har skaffat tumblr och om ni vill så kan ni också hitta mig där!

Follow me, follow me
---> [920621.tumblr.com] <---



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--