jag har inget liv. typ.

-- Datum: 2010-06-01 | Tid:22:17:47
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

fick reda igår att det där äckliga kemi-provet INTE alls är det sista som ska göras utan vi ska nu ha ett litet prov, "test", på torsdag och det här testet kommer bestämma mitt slutbetyg på kursen, great!

hatar mina lärare ibland, de är fanimej helt snea i huvudet genom att pressa allt skit de sista dagarna innan betygen ska sättas och det roliga är att jag har hört från vissa att parallell-klassarna inte ska göra något. hmm... alltså bara min klass, ofc typical my luck.

aja ska fortsätta plugga inför engelska-provet imorgon och skriva klart uppsatsen som ska lämnas in imorgon... åh mitt liv.. jusste vilket liv?
- peace.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--