Just Nu...

-- Datum: 2010-06-01 | Tid:23:41:15
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Lyssnar jag på: Taeyang - Wedding Dress (<3)
Är jag: Fett trött och sne
Vill jag: Ha sommarlov
Borde jag: Sluta slösa min tid på den här listan och fortsätta med min uppsats
Gör jag detta: It's all about multi-tasking. Smsar - "pluggar" - sjunger - gör den här listan - tittar på tv
Önskar jag att: jag har en tallrik med A's pappas ultragoda pasta. Alltså himmelriket.
Vet jag att: ett annat ord för "tvinga" på engelska är "coerce". ja, för att jag är så himla cool.
Tänker jag på: varför jag gör den här listan
Hatar jag: såfuckingmycketattdetinteärsant. bland annat alla äckliga lärare som har förstört min vecka.
Såg jag: min frihe... nä. där försvann den igen.
Har jag: hjärnsläpp
Insåg jag att: den här listan tog typ 10 min av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka och under dessa 10 min kunde jag istället ha ägnat åt något vettigare. hmm nu insåg jag att det här blev lite långt och borde därför sluta skriva.

okej. det var allt.


är fattig så lägger upp några gamla bilder.
den här är från... förra söndagen i think?



Kommentarer
Postat av: Carina

Hahahha, skit söööt xD <4

2010-06-01 @ 23:46:56
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--