En duktig fru är vad ni ska kalla mig ! :)

-- Datum: 2010-05-26 | Tid:17:45:23
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Snälla snälla snälla snälla snälla låt solen stanna kvar ända tills söndag, utan moln och vind. Låt det vara varmt. Låt det hetta till riktigt ordentligt ! SNÄLLAA ! :)

Iaf, har varit en riktigt duktig fru idag, haha. Har åkt till skolan för att vara på en lektion som varade i ca 25 minuter och sedan var det bara att åka direkt till min närmaste bank. Gjorde klart det jag skulle hos banken och sedan var det bara att gå och handla mat och lite gott gott :) Gick faktiskt in i flera butiker och kollade in maten.

Får inte glömma att jag köpte lite nya hudprodukter också. Fint fint :) Förutom att jag spenderade väldigt mycket idag så har jag varit duktig, haha. Sedan bar det av hemåt för att städa! :) Nu blir det av att plugga inför mitt prov imorn. Lite svårt eftersom jag lätt blir distraherad, haha. Mycket text och ingen bild ! Sååå inte jag, weell. Have a nice day :D




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--