"try sleeping with a broken heart"

-- Datum: 2010-05-11 | Tid:23:07:47
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Vad fan har jag gjort idag? Det är ingen minneslucka som jag har fått om ni tror det. Utan det är tiden som har flugit förbi mig. Helt plötsligt när jag för några minuter sedan tittade på klockan, insåg jag hur sent det var. Vad har jag gjort under all denna tid, inte pluggat i alla fall ..

Förutom det så var en av mina långa skoldagar en väldigt kort dag. Det började med att jag åkte in till stan för att gå på guidningstur och för att guida. Sedan bar det av åt att gå på museum med klassen. Sen var det slut på vår s.k "skoldag".

Har sån jävla brist på bilder, jag har alltid med mig kameran men jag glömmer att jag har med mig den. Vilket resulterar i att många minnen inte fångas på bild av mig.

En bild tagen i höstas, någon som kan gissa vad det är för tröja? :P




Kommentarer
Postat av: My

Svar : Yees :D Jag är ju med i sån sjforum och de tar emot beställningar för $11 (utan frakt). Så jag beställde genom de istället . Och jag litar på de med så . Hoppas bara att det inte blir något fel på vägen till miin brevlåda haha . Visst är den grym , jag gillar den faktiskt mycket mer än sorry sorry ^^



Haha exakt , för mig oxå ! En serie blir mer intressant när det är någon snygg i den 8-) Haha . Sen så tycker jag tjejen liknar Jandi från BOF :O

2010-05-12 @ 13:01:16
URL: http://myytran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--