when my thoughts gets ahead of me

-- Datum: 2010-05-12 | Tid:21:57:29
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


weheartit

Maj månad har alltid varit en jobbig tid för mig.
Det är här skolan blir som värst, typ 100 prov och uppsatser som måste göras innan sommarlovet kickar in och allt man gör på lektionerna är att stirra på klockan och räknar ner. När det gäller vädret är det antingen soligt och skönt eller så är det regnigt och grått, alltså ostabilt.

På tal om ostabilt, det är ungefär sådär jag brukar vara under den här tiden. Mina känslor kan kastas om och förändras på sekunder. Jag börjar minnas saker som hela tiden leder till saknad. När solen skiner på mitt ansikte tänker jag tillbaks, när regnet öser ner över mig så kommer jag ihåg. Vad jag än gör så är det kaos.
Ja, maj månad har alltid varit en jobbig tid för mig.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--