when the time pass by I will know

-- Datum: 2010-05-23 | Tid:20:29:04
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Fyfan det Jessica skrev här nedan fan stämde in på mig, sort of, I think.

Har i alla fall jobbat idag, sedan bar det av till Ikea igen! Kom hem, sen var det att ta en snabb dusch och nu sitter jag här. Känner hur min kropp och mina ögon är borta. Ögonen går typ i kors medans kroppen slingrar sig som ett jello.

Igår kunde man inte sova tidigt eftersom det var match som jag tittade på. Haha, inget plugg blev av igår.  Jag ligger riktigt risigt till. Jag känner verkligen inte orken för att göra något idag så jag tänker skjuta upp allt tills imorn. Japp, jag kommer inte överleva imorn.




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--