your whole life can be changed in a second.

-- Datum: 2010-05-10 | Tid:19:26:18
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Idag blir det förfan plugg och då menar jag inte att jag ska börja plugga efter klockan tio. Ska försöka plugga precis efter det här inlägget. Eller efter att jag har ätit och efter att jag gjort lite grejer. MEN plugg blir det i alla fall, haha. Fyfan, dem här kommande veckorna är verkligen inget att se fram emot. Gaaah ..

Måste fan boka tvätttid, har skit mycket kläder som måste tvättas. Dessutom måste jag tvätta mina lakan och örngott. Vart ska jag pressa in det någonstans ???




Kommentarer
Postat av: Jessica N

Svar: Hahahaha töööönt pluggaaaaaaaa! <3

2010-05-11 @ 21:37:05
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--